[linux] DNS riesenie

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Čtvrtek Červen 5 12:58:16 CEST 2003

Hello michal,

Thursday, June 5, 2003, 11:32:17 AM, you wrote:

ml> Zdravim

ml> V ramci korporacie sme zacali pouzivat v celej europe jeden DNS
ml> server.To mi sposobilo problem s tym, ze v mojej sieti pouzivam
ml> dynamicke pridelovanie IP.Takze nemozem vlastne nikdy registrovat IP
ml> na specifickeho klienta.Neviem ako by som mal postupovat.
ml> Rozmyslal som ,cisto teoreticky, ci by som lokalne nemal vytvorit
ml> primarny DNS na ktorom budu zaregistrovany moju hosts a poziadavky,
ml> ktore neve obsluzit bude forwardovat na centralny DNS.Existuje nejaka
ml> varianta DNS ktory dokaze dynamicky menit hodnoty?
ml> Nepotrebujem aby sa tieto 2 DNS replikovali.
ml> Viete mi poradit?
ml> miso

ml> ______________________________________________________________________
ml> Reklama:
ml> Stydím se ho vytáhnout! A jaký je váš důvod vyměnit svůj telefon za nový?
ml> Nokia 6610 již od 6977 Kč. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=55238%26url=http://www.oskar.cz
ml> _______________________________________________
ml> Prehladavanie archivu: http://search.lists.linux.sk
ml> Meta FAQ: http://faq.lists.linux.sk

mno, do configu dhcp vies zadat IP adresu naviazanu na konkretnu MAC
adresu, takze sa sice prideluju ale vzdy dostanu tu istu. Ja to mam
tak ze jeden rozsah jedna firma, druhy druha, a ti klienti ktori sa
pripoja a nie su zaneseni v dhcpd.conf dostanu tretiu adresu ktora ich
nikam nepusti.

tadialto sa to da.
cee ya
Miki

--
Best regards,
 Peter                            mailto:mikeska na alcatel.sk