[linux] RH7.1 a hw RAID5

Jan Kostial lucky62 na szm.sk
Pondělí Červen 9 08:39:22 CEST 2003

>Ahoj.
>No, skus vytvorit malu particiu boot (cca 20MB), potom by Ti to malo dovo
>lit
>nainstalovat. Taku istu instalaciu sme robili a pomohlo to.
>Caf

Neviem, kde by sa mala vytvoriť tá partícia, keď linux nevidí žiadne disky.
Chyba ja skutočne v tom, že linux nerozozná ten DAC960.
Treba pri inštalácii natiahnuť driver na ten RAIDcontroller.
Spôsob závisí na distribúcii linuxu.

Ja som sa pokúšal asi pred rokom nainštalovať linux
na starší server HP s tým MYLEXom, ale môj MYLEX bol
na zbernici EISA a nebol k nemu driver - tak som to vzdal.
Drivre pre PCI a MCA verzie boli k dispozícii. Už neviem kde,
ale hľadal som cez googla a našiel som.

Lucky.