[linux] Re: linuxovy zelenac - Dusand

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Čtvrtek Červen 19 23:55:48 CEST 2003

vsetko zavisi od toho aky defaultny font pre HTML
pouzivas.je to nastavitelne tak v konquerore ako aj v
mozille.mne konqueror plne vyhovuje, je jednoduchy a
pritom ma vsetko co mi treba.

ono je to vsetko trochu aj vec zvyku, ja som spociatku
vsade hladal tie default win fonty a ked som ich
nenasiel tak som sa na to vyprdel a dnes mi pripadaju
divne pretoze sa na ne nekukam.

to je cele vela stastia a trpezlivosti, nikde nenajdes
tolko dostupnej dokumentacie a ochotnych ludi ako o
linuxe ako som sa aj sam presvedcil.
howgh.