[linux] Re: linuxovy zelenac - Dusand

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Červen 20 00:03:16 CEST 2003

On Thu, Jun 19, 2003 at 11:41:19PM +0200, Dusand wrote:
> hlavne je, ze uz sa mozem pripojit!! Teraz som spat vo Win98, lebo v
> linuxe som si este nenastavil emailovy klient (ktory je the best?).

Otazky typu "ktore XY je najlepsie" nie su vhodne, pretoze lahko
rozputavaju flamewar.

Vo vseobecnosti plati, ze najlepsie je to, co ti najviac vyhovuje.

Trocha humoru:
Tu nie sme vo svete Windows, kde je najlepsim prehliadacom IE,
najlepsim editorom Notepad, najlepsim grafickym programom
PaintBrush (ci ako sa to vola :-), najlepsim prikazom "format c:"
a najlepsim operacnym systemom Windows :-).
Tu sme v linuxe, tu je najlepsi prikaz "rm -rf /" - VAROVANIE: neskusaj to!

> Vsimol som si, ze mi zmizlo to male okno, pomocou ktoreho by som sa v
> linuxe odpojil. Kde zmizlo?

Nevieme, o ktorom malom okne hovoris... Skus to presnejsie specifikovat.

> Dalsia vec: chvilu som sa pozeral na internet cez Konqueror - stranky
> v nom vyzerali hrozne. Potom som skusil Mozillu a tam to bolo
> perfektne. Stranky v Mozille vyzerali bezchybne. Ale ja aj ak pouzivam
> Operu. Dam si ju aj do Linuxu. Len neviem, ako sa to instaluje :)

Zavisi od tvojej distribucie. Bud napises, aku pouzivas, alebo
si to pozries v navode :-).

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |