[linux] Power off nefunguje

Čtvrtek Listopad 6 09:15:26 CET 2003

On 05.11 18:52, Peter Samek wrote:
> No pokial mas notebook, tak asi ano. Myslim, ze moduly battery a ac na
> desktopoch velmi nie su podporovane (co hlavne u battery nie je nic divne),
> aspon mne teda nic nove nepriniesli (natiahnutie sice preslo bez chyby
> ale ziadny efekt sa neprejavil, napr. v /proc/acpi).
>
> Ako som uz spominal, na vypinanie staci modul button.

no, ja som na delli latitude cpt500t ACPI z 2.4.18 skusal a zistil som ze
nenajde baterku. button pouzivam uspesne na par desktopoch v spolupraci s
acpid na pohodlne vypinanie masiny (jasne, iba s ATX zdrojom).

v kazdom pripade, vsetky moduly som radsej zakompiloval napevno do jadra,
pretoze v opacnom pripade mi pri ich natahovani hlasili hluposti a
nefungovali spravne.

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
A day without sunshine is like, night.