[linux] zase raz slovencina

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Čtvrtek Listopad 6 20:29:17 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 09:25:40AM -0800, Marian Gasparovic wrote:
> v .bashrc mam LC_CTYPE nastavene na sk_SK
asi zbytocne upozornenie, ale toto nastavenie sa zrejme na vacsinu
aplikacii neuplatni, ak spustate kde z kdm.

> nainstaloval som xfonts-biznet*, xfonts-intl-european
> cesty k fontom som pridal do XF86Config-4
okrem zakladnych fontov xfonts a xfonts-base by som mozno este doporucil
msttcorefonts.  par znamych ms ttf fontov, len ich treba potahat z netu.

> a oo ma trapi najviac, tam mi totiz v niektorom fonte
> idu mekcene na c a t, nefunguju na s a v inych je to
> naopak a este sa to lisi aj podla velkosti fontu
tu asi nepomozem.... ;(

len som si este spomenul, sa mi zda, ze som kedysi v archive nasiel nejaky
navod typu: zober taku a taku keymapu, daj ju tam a tam, premenuj ju na
nieco... ale mozno trepem.  pamata sa niekto lepsie?

th.