[linux] zmena meta-faq

Úterý Říjen 7 20:19:53 CEST 2003

On 07.10 16:16, pecko wrote:
> je to viac, ako jasne a neprisla ti posta z dovodu, o ktorom si mylne
> myslis, ze je ten pravy, ale preto, ze si sa niekoho na nieco PYTAL prave
> TY a niekto prave a len a len TEBE kvoli slusnosti a aj kvoli tomu vyssie
> spomenutemu bodu poslal postu.

si vol ...

pytal som sa ta nie preto, ze som to chcel ja vediet, ale ze to malo suvis s
tvojim problemom a tvoje odpovede na moje otazky by mohli objasnit zahadu ci
uz mne alebo niekomu inemu ...

keby som sa pytal pre seba, poslem dotycne otazky len tebe a potom by mi
nevadilo ze odpovedas len mne ...

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?