[linux] glibc-2.2.5 a 2.3.2 sucastne na jednom systeme -ako na to?

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Srpen 23 13:45:01 CEST 2004

Vazena konferencia!

ospravedlnujem sa za repost, ale dufam, ze niekto za ten cas od 9.8 na nieco
prisiel pridadne, ten kto vie ako na to uz mena zastvene dodavanie mail-ov z
konferencie. Velmi by mi pomohla akakolvek rada- aj napr. ako konkretne
"strcit" GLIBC_PRIVATE di glibc-2.3.2 tak aby nebolo potrebne nove
ld-linux-2.3.2. Nejak sa mi to zda neprehladne v zdrojakoch glibc-2.3.2. Aj
neda sa to by mi pomohlo..

Po vsetkych pokusoch a radach zistenych cez google stale nedokazem
spojaznit-
resp. spustit instalator OO.org 1.1.2CS (mam 1.1.0 a poslal som bugreport na
podporu export/import z mathtype, ktorym sa po vydani 1.1.1 aj zaoberali),
ktory tvrdi, ze potrebuje glibc-2.2.0 a vyssie ale ldd ukazuje, ze potrebuje
GLIBC_PRIVATE, ktory je az v glibc-2.3.0 skusal som instralovat glibc-2.3.3
ale bez uspechu - potrebuje novsie verzie make a podobne. (mam MDK9.0) s
novou verziou GLIBCPP, ktore potrebovalo kradio, som si poradil instalaciou
noveho gcc(mam paralelne aj stare) a prekopirovanim libstdc++ do /lib. S
glibc-2.3.2, ale boli problemy ako hrom

1.  bolo treba pridat ",..." ako posledny parameter v sscanf, co je dost
divne ale po 14 rokoch programovania v C, som na to prisiel, aj ked som
nikdy neporeboval premenlivy pocet parametrov

2.  kompilacia presla v poriadku,ale po zmene libc.so.6 odkazom na
libc-2.3.2 s pridanim linku ld-linux.so.2 na   ld-2.3.2 ci rozne komibancie
starych a novych verzii glibc aj dynamickeho linkera neslo bootovat - musia
tam byt stare verzie oboch.

3. inu velkost suborov som dostal pri pouziti kernel headers v /usr/src/,
ale ani to nepomohlo,

4. nepomohla ani rada na net-e, kde potrebovali mat sucastne glibc-2.0 a
glibc-2.1 a trvrdili, ze to ide cez instalaciu seconadry glibc do
/usr/local/lib/glibc2 (mam tam link na non-root particiu, kde mam
nainstalovane glibc) a  nastavenia LD_* premennych v scripte, ktory spusti
instalotok
nech nastavujem ako nastvujem  LD_PRELOAD, LD_LIBRARY_PATH , LD_PRELOAD_PATH
a ewste aj ine LD_* parametre nedokazem spusit instalator? bud chyba
GLIBC2.3, alebo, ak su nastavene cesty ku spravnemu  libc, chyba
GLIBC_PRIVATE, ktore libc-2.3.2 ziskava z dynamickeho linkera ld-2.3.2,
lenze stale je ako linker ld-.2.5.2. Teda najvacsi problem je asi dynamicka
zmena  dynamickeho linker-a.

Nevie niekto poradit?

V uctou a vdakou

Peter Fodrek

P.S. s MDK 9.0 som uplne spokojny a nemam v plane upgrade distribucie.