Re2: [linux] mozno bit OT: Linux vo vzdelavacom systeme USA

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Srpen 25 15:00:10 CEST 2004

Ahojte,

> ten originalny mail je aj na moj vkus troska pridlhy, ale Vase reakcie su
> minimalne neuvazene. To hlavne, na co sa snazi poukazat by totiz malo byt
> pre linuxakov velmi zaujimave. Presadzovat v skolstve alternativne OS
> v spojeni s kvalitnym stredoskolskym studiom a nie iba
> MS Windows ako to u nas vykonava tvrdo rezort skolstva moze byt skutocne
> obtiazne. Moja sestra vyucuje informatiku na doskolovaku tohto rezortu.
> O niecom inom ako produktoch MS sa oficialne nemoze ani zmienit.
> Je to priserne, ale je to fakt. Preto sa presadenie inych veci na urovni
> [...]

no, na vysokych skolach je to ale podstatne ine. dokonca spravujem jednu
fakultu mimo odbor IT, kde sa linux pouziva z casti aj na desktopovych
staniciach.

na strednych skolach to tiez nie je az take uplne hrozne vzdy...
infovek robi skolenia na linux pre ucitelov napriklad v lete.

  Juraj.