[linux] Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pondělí Srpen 30 07:58:13 CEST 2004

On Sat, 28 Aug 2004 16:45:38 +0200, Ivan Frano wrote

> A kradez a nasledny predaj tvojho mozgu ti podle nepripadaju ?? Podla
> mna je toto len MIERNY sposob ochrany podobne svinstva sa deju v dnesnom
> svete na kazdom kroku... Ved v kazdom pripade GPL soft tam ostane len

Hmm... to ze niekto iny porusuje zakon, prip. "dobre mravy" neznamena, ze
automaticky to mozes robit aj ty... Povodnemu tazatelovi: neskusaj ani
nahodou ziadnu zaskodnicku cinnost, maximalne ked tak rozosielat mail-y zo
svojich (kradnutych) programov, komu - to uz necham na tebe...

--
Erich Vinclav