[linux] Re: regexp - pochopil som ho? - VZOR centrum.sk

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Prosinec 2 15:01:48 CET 2004

Existuje free utilita "Visual regexp" (a urcite nie len jedna) ktora by ti
mohla dost pomoct, pohladaj.

Co sa este ineho okrem regexpov pouziva, to su "shell expressions/shell
patterns" na mena suborov (ako napriklad *.txt) .

Az ma zamrazilo ked som si predstavil ze by kazdy program mal nejaky uplne iny
zapis tychto vyrazov... brrr...

Juraj