[linux] Funkcnost Mandrake Corporation Server 2.1

Michal Zila zila na drsr.sk
Pátek Červenec 2 11:18:53 CEST 2004

Dobry den,
ak chcete naozaj server, tak na okna (tie klikacie, nie OS Windows)
rovno zabudnite. Ak chcete prevadzkovat server, ktory bude nasadeny
naostro, tak to musi robit clovek, ktoru uz ma s linuxom nejake
skusenosti a nebude mu robit problem nainstalovat a spravne
nakonfigurovat nejaky ten linux.
Podla Vasich poziadaviek, ktore ste uviedli by som vam odporucal uz
spominany Debian, alebo Linux Slackware (prave vysla 10ta verzia).
Mimochodom celkovo o odporucaniach distribucie sa pravidelne vedu
obrovske flamewar diskusie, snad sa tu tomu vyhneme...