[linux] Funkcnost Mandrake Corporation Server 2.1

Urban Biel rbk na stv.sk
Pátek Červenec 2 11:20:52 CEST 2004

> S vyberom distribucie si uz skutocne nevieme poradit, lebo co slovek to
> iny nazor.

Presne tak. Kazdy co pouziva linux nejaku chvilu uz ma nieco co mu sedi a bude
to aj odporucat. Preto je tych distribucii tolko, kazdy nech si vyberie. Ja som
napriklad Debianista.
Co tak skusit to z opacnej strany: Najdite si cloveka/firmu co sa o to bude
starat a ten nech si tam da akukolvek distribuciu.
Mimochodom, preco chcete prejst z MS na Linux? Vidim technicke poziadavky, ale
nie dovody. Zosumarizovat si dovody by mozno tiez pomohlo. Kedze ste si uz
nejaku distribuciu vybrali, musite vediet aj preco. Komercna distribucia vas
casto zbavi starosti len s prislusnou podporou (zaplatenou). Inak povazujem tych
40.000 za vyhodene peniaze.

--
Urban