[linux] Funkcnost Mandrake Corporation Server 2.1

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Pátek Červenec 2 11:34:00 CEST 2004

PR> Dobry
PR> den,

PR> potreboval by som
PR> poradit.

PR> Planujeme prejst z
PR> MS server na Linux.

PR> Vybrali sme
PR> distribuciu Corporation Server 2.1 (cca 40 000 Sk)

Heh. Nie je velmi dobry napad rozmyslat tym sposobom ze
'cim drahsie, tym kvalitnejsie'. Pre ucely ktore opisujete
nizsie vam staci lubovolna free distribucia (tiez sa priklanam
k Debianu, ale v podstate je jedno ktora).
Pochybujem ze cokolvek ma ten Corporate Server navyse
oproti Debianu ma pre Vas hodnotu tych 40 000 (aj ked do
toho pocitam aj tu rocnu technicku podporu).

V kazdom pripade aj tak budete velmi pravdepodobne aspon zo
zaciatku potrebovat niekoho kto sa v Linuxe vyzna aby to
nainstaloval a odladil. Existuju aj ludia co to robia
komercne, pokial viem aj v tomto mejlingliste (nerobim
si reklamu, ja medzi nich nepatrim). Urcite by som skor
investovat do niekoho takeho ako do drahej distribucie.

> [...]

PR> Web server, (ASP,
PR> PHP, MySQL??????......)

PR> Domain, LDAP

PR> Prihlasovanie
PR> Windows do Linux

PR> Zalohovanie systemu
PR> (Backup) - 2 stroje???? jeden stroj a zalohovacie
PR> medium???????

PR> Sharing (zdielanie)
PR> - to ak by na niektorej katedre chceli mat File server
PR> (Windows)

PR> Firewall

PR> Antivirus

PR> S vyberom distribucie si uz skutocne nevieme poradit, lebo co

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na nextra.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm