[linux] VYRIESENE - Tlac z linuxu (CUPS) na WinXP shared printer.

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Úterý Březen 16 08:01:13 CET 2004

sposoby su, da sa to povolit v security directives ci
ako sa to vola, default je "restrict users with blank
password for console login only"

a okrem toho sa mi zda ze to tak ma len xp
professional, a home nie.(doma neni security :-))