[linux] forum pre lamerov???

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Středa Březen 17 11:31:11 CET 2004

Zdravim vas,

Matus neviem ako si ty zacinal s linuxum,ale ja som mal v tom riadny
zmatok /asi ako vacsina lamerov/ nevedel som kde co napisat kde co
nastavit,kde co precitat a kde co najst. Casto som sa stretol s tym, ze to
po com ja tak tazko patram je pre clenov tejto konferencie trivialna
zalezitost, vela krat som dostal strucnu no mne nie jasnu odpoved. Az kym
som sa naucil hladat a triedit informacie az vtedy som vedel co a kde sa
pytat, pripadne hladat ale hlavne ako sa pytat :-)
Dodnes sa ale stretavam s tym ze este nepoznam niektore pojmy, ale uz
tieto postupy pouzivam a pod.
Tymto mailom hlavne NECHCEM tvrdit, ze tato konferencia je zla a nedaju sa
z nej citat informacie. Nakoniec mne osobne ste vy ako clenovia velakrat
pomohli.
Tymto mailom by som vas chcel len poprosit o iny pristup k nam
zacinajucim.

s pozdravom
miso

Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk>
Sent by: linux-admin na lists.linux.sk
17.03.2004 09:00
Please respond to linux