[linux] Suborovy server

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Úterý Květen 4 17:53:13 CEST 2004

Zdravim,

sprava z: 4. mája 2004, 16:49:11

> Kazdopadne je dobre ked su vsetky data na jednom serveri a
> pravidelne sa zalohuju. Ak je na serveri linux -> spolahlivejsie, nizsie

su tam lepsie nastroje? alebo?

> Ak chces ten linux mat
> pod windowsami vo vmware, tieto vyhody vecsinou

to nie, to raz xceli vo firme taketo nieco, (tam je jeden komp. kam pristupuju vsetci a sluzi len na to ze su na nom ulozene vykresy a veci pre cad, a ten je pod Win2000 jeden disk C: a ma zapnute zdielanie). Len teraz ked mam VMWare ma napadlo ze by som to mohol odskusat na jednom kompe, aby som koli tomu nemusel blokovat celu firmu... a ak by to slo tak sa to moze vyskusat "naostro" a realne ;I

> padaju, takze asi radsej cisto wokna.

> Asi ti hovorim nieco co uz vies, nie?

nie pohoda, ja moc neviem ;)

--
DuRo/piXie

   The )/ _ /_  __/ /|em na il>       j.matel na orangemail.sk
  / _  / __ |/ / /_/ |www>            http://matel.wz.cz
 /____/_/ |_/_/ (_)  |          http://horizontal.nfo.sk
                     |      Vytvorene: 04.05.2004, 17:42

WinAMP OFF /

Windows XP, build 2600, Service Pack 1, TheBat! v2.10.03

Skontrolované programom:        avast! Antivirus 4.1.396
Vírusová databáza:                   0419-0 (03.05.2004)