[linux] Sparklan WL-360

miro bman2 na host.sk
Úterý Květen 18 18:55:05 CEST 2004

Hello Pogac,

 nemam sice sparklan, ale d-com s rovnakym chipsetom.
 toto iste sa mi stavalo, uplne random sa sekal komp.

 dokym som nenastavil:

prism2_param wlan0 host_encrypt 1
prism2_param wlan0 host_decrypt 1

prism2_param je soft z hostap-utils a tie dva riadky zapnut sifrovanie
nie cez firmware karty ale cez sw. asi je ten fw daky bugovy...

--
Best regards,
 miro                            mailto:bman2 na host.sk