[linux] swap na 2.6.8.1 a vyssie

stanojr na blackhole.websupport.sk stanojr na blackhole.websupport.sk
Pondělí Listopad 15 17:44:40 CET 2004

hello,

daky leak v kerneli, skus 2.6.10-rc2,  od 2.6.9 pisali
v changelogoch o par fixnutych leakoch, ale ci je to poriesi tvoj problem neviem
ked nepomoze jedine skusit najst kde je problem a reportnut nech to fixnu :)
alebo sa vratit na 2.6.7 :)

stanojr