[linux] skype /dev/dsp

stanojr na blackhole.websupport.sk stanojr na blackhole.websupport.sk
Čtvrtek Listopad 18 12:22:00 CET 2004

On Thu, Nov 18, 2004 at 12:02:25PM +0100, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> to zalezi od zvukovky a ovladaca. Na Aureal Vortex som mohol pouzivat
> /dev/dsp aj dvakrat... tusim aj viac ...
>
> Kdesi som zhliadol informaciu ze ALSA by mala softwarovo mixovat PCM
> kanaly, ale zrejme to bola dezinformacia alebo sa na to ALSA majstri
> vykaslali (a dobre tak, lebo riesit problemy typu ide mi pomaly pocitac
> pretoze mam pat aplikacii ktore mi nieco hraju by bolo pekne na ...)

podporuje cez dmix
http://opensrc.org/alsa/index.php?page=DmixPlugin

stale lepsie nech sa to mixuje ako cakat ked mi dohraje v xmms hudba a centericq
spusti vlnu pipani ze mi dosli mesidze a neskoro :)