[linux] file limit +samba

riki phobie na axfr.org
Středa Říjen 20 15:27:53 CEST 2004

> Spominany problem som pozoroval aj v situacii, ked som tento velky
> disk rozdelil a naformatoval vo win a nasledne zacal nanho zapisovat
> (teda ziadne prekladanie disku z pocitaca do pocitaca).
>
> A teraz bud fcul mudry :).

a lba? jeden os pouzil a druhy nie?

> nechap to ako predcasne vysloveny zaver. len som chcel upozornit na
> to, co sa stalo mne a co sa mi podarilo zistit a konfrontovat to s
> udajmi o fat32. nechem system win ani jeho fs zhadzovat (hoci mi
> niekedy riadne lezu na nervy:), len ked si precitam o tom, ze fat32
> podporuje disky do velkosti 2TB a subor do velkosti 4GB a potom
> zistim, ze to nie celkom 'funguje', tak sa pytam preco.

je to vec implementacie, fat32 teoreticky naozaj podporuje disky do 2
TB, a 4 gigovy fajl, pravda je ze sa mi naozaj na fat32 v
linux/98/2000/xp nepodarilo vyrobit vacsi fajl ako 2 gb. mam jednu >30gb
particiu na fat32 na ktoru pristupujem striedavo na tej istej masine z
linuxu a windowsu a vsetko ok, male particie takisto v pohode funguju.

> Mozno som nieco prehliadol, na nieco pozabudol (okrem toho co som uz
> napisal) a preto sa to spravalo tak podivne. Ak niekoho napadne co som
> mal este pozriet rad si to vypocujem a necham si poradit. nechcem tu
> vsak vyvolavat zbytocne dlhy thread.

okrem tej lba ma nic ine zatial nenapada. mozno este aka bola velkost
bloku pri formatovani tej fatky.