[linux] ACER Aspire1355Lc + ACPI

riki phobie na axfr.org
Úterý Říjen 26 23:40:15 CEST 2004

cau,

> So spravou napajania som sa este nevyhral do maximalnej optimalnosti, ale
> baterka mi vydrzi aj viac ako 4,5 hodiny (odskusane niekolkokrat, 2 filmy vo
> vlaku a pod). Frekvenciu mi reguluje od 600-1500Mhz, tolko mi dovoluje hw.

mam tiez 292 ale s 1.4 celeronom M, a intel grafikou, akurat ze mi
nefunguje centrinovy speestep modul, tak pouzivam len p4_clockmod.
frekvenciu ide regulovat od 360mhz. mozes prosim poslat cat
/proc/cpuinfo? mas vanilla kernel?

> Na prepinanie frekvecie podla zataze som nepouzival nic, prepinal som si to
> manulane.
> Teraz mam naistalovany cpudyn a som spokojny , skusil som este speedstep a
> cpuspeed alebo tak nejak, ale nakoniec som objavil spominany cpudyn.

pouzivam cpufreqd, dovoli ti nastavit power profily a potom ich
aplikovat podla stavu baterie, zatazenia procesora, pripojeneho ac
adaptera a tak.

> do vypnutia pocitaca. Existuje nejaky modul do kernelu (acerhk) , ktorym by
> sa to malo dat ovaldat, ale zatial sa mi to nepodarilo rozbehat.

no such device ti hlasi ked ho loadnes?