[linux] sendmail ako smtp server

Sobota Září 4 12:42:19 CEST 2004

On 04.09 11:35, xixO wrote:
> da sa k spokojnosti pouzit sendmail ako smtp server pre lan?

ano.

> aby som trosku vysvetlil: zmenili sme providera, ale maili su zatial u
> stareho[-nas registrator], ale ich smtp odmietne poslanie-pochopitelne,
> tak som nastavil mail klientom smtp noveho providera a posta presla, ale
> len na inu domenu, na nasu nie[vraj 'to nejde, to je ta ochrana a konci
> to u nas na smtp lebo ten to nepusti von-sak naco, chce to vratit lebo
> je to pre domacu domenu a je blbost aby posta isla von a potom sa tahala
> spat, tak treba rychlo preregistrovat domenu a spravit maili u nas' som
> dostal vysvetlene]...

nerozumiem tomu na prvy pohlad a vyzera to ako <>ovina...

> toto som ja pri testovani ani nepostrehol, lebo posielam cez sendmail z
> localhost a to vysvetlenie sa mi ani nezda- preto ta otazka na zaciatku,
> napadlo ma zbuchnut serverik so sendmailom a ten nastavit klientom ako
> smtp, kym nepreregistrujem domenu, oplati sa?

vo vseobecnosti ked mas nejaku LAN pripojenu do netu, oplati sa lokalne na
nej mat veci ako DNS a aj SMTP server :)

teda jedine zeby ste boli pripojeny do vacsej LAN bez NATu, co vsak vas
pripad asi nebude.
I intend to live forever - so far so good.