OT: chello (was: [linux] upload cez chello linku a interaktivita prace)

Marek Podmaka marki na onee.sk
Neděle Duben 3 15:06:20 CEST 2005

Hi!

Sunday, April 3, 2005, 14:39:12, rajo na platon.sk wrote:

LH> To, ze nemas modem zapnuty v jednom kuse = ze robis jeho restart.
LH> My sa bavime o modemoch, ktore su zapnute v jednom kuse. Ja musim
LH> mat modem zapnuty v klasickej zasuvke a nemozem ho napajat napr.
LH> zo zdroja na pocitaci (ja mam este ten stary typ zdroja, ktory ma
LH> jednu zasuvku napr. na napajanie monitora), lebo nemam spraveny
LH> taky napajaci kabel.

  ja mam modem zapnuty v jednom kuse a nanho pripojeny BENQ router.
  Restartovat som musel fakt len pri zmene sluzby. Inac sa akurat
  modem sam od seba restrartne parkrat za tyzden (LEDky sa tvaria ako
  pri zapnuti do elektriny), ale to znamena max. 5 sekundovy vypadok,
  s tym ze data potom prejdu, takze vsetky connections ostanu
  otvorene. Akurat tiez mam problem s tym uploadom, v DC++ to mam
  obmedzene, ale inac nie. Akoze da sa robit aj na ssh, ale je to o
  poznanie pomalsie. Takze uz len vymysliet ako ten "tc" narvat do
  routeru a je to vyriesenie :) Inac modem mam Terayon.

--
 bYE, Marki
... Runove pravidlo: Ak ta nezaujima, kde sa nachadzas, nemozes zabludit.