[linux] Postfix + DrWeb + Spamassassin

Kocur kocur na zsvak.sk
Středa Duben 13 15:41:15 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Ing. Jan ONDREJ" <ondrejj na upjs.sk>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, April 13, 2005 3:20 PM
Subject: Re: [linux] Postfix + DrWeb + Spamassassin

-cut-

> Procmail vie mail forwardnut na prislusnu adresu.

...to viem..ale ja forwardujem priamo na IP adresu lokal SMTP srv.

-cut-

> Postfixu mozes nastavit viacero instancii a pre kazdu z nich zadat
> iny content_filter. Tym padom mu mozes zadat neobmedzene mnoztvo filtrov.
> Ak by si to robit nechcel, postfix 2.1 ma moznost robit after_queue
> aj before_queue filter. Pri vhodnom nastaveni mozes jeden z nich
> nastavit na filtrovanie cez antivir a jeden cez spamassassin.

No toto ma celkom zaujalo...a citania navodu postfixu ma to tiez napadlo...
Drweb je ako content_filter pre smtpd, cize hned ako zacine postfix prijimat
poziadavku cez SMTP
preda ju na filtrovanie antiviraku drweb, a az potom ju dalej spracuvava
postfix podla pravidiel..

Vravish ze sa da tu da prirobit este jeden"SUB-PROCES", ktory by som
"vsunul" hned potom ako
prebehne AV kotrola..???
Viesh ma neako nakopnut..??

NAPR:
-= DrWEB - master.cf =-
smtp    inet    n    -    y    -    -    smtpd -o
content_filter=filter:dummy
filter    unix    -    n    n    -    32    pipe
    flags=R user=drweb argv=/opt/drweb/drweb-postfix -f  ${sender}    --
${recipient}
-= DrWEB - master.cf =-

prirobit nieco podobne z nazvom spamfilter a ako prikaz by mohol byt
pouzitelny /usb/bin/spamc...