[linux] Peticia za dostupnost verejnych sluzieb WAS: Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Sobota Únor 12 11:01:58 CET 2005

On Sat, Feb 12, 2005 at 10:56:23AM +0100, linux wrote:

> imho - doteraz plati zakon o statnom inforamacnom systeme, kde su
> definovane aj standardy, ktore nik nedodrziavia (btw. cp win-1250 NIE je
> standardnym kodovanim, tym je ISO-8859-2), ale myslim je prpraveny novy
> zakon, ktory predklada mdpt sr - takze tam mozu byt zmeny (pozitivne aj
> negativne).

Trocha ta poopravim. Kodovanie nazyvane windows-1250 je vlastne
kodvanie ANSI CP1250, ktore pochadza z americkych noriem.
Takze standardnym kodovanim je, ale nie podla medzinarodnych noriem,
ale podla americkych. :)

	SAL