[linux] verejny relayhost

riki phobie na axfr.org
Pátek Únor 25 19:38:19 CET 2005

ok podme prakticky:

spamuje ma 195.168.6.66, whoisnem si, voila: nextra, parada abuse
kontakt, poslem abusu a pre istotu na vsetky mailove adresy ktore v
whoise najdem. Vyzera to byt na staticku adresu a dokonca z reverzom, no
asi bude zakaznicka.

Vlastnik Nextra. Len alokacia, ziadny zakaznicky assign. Provider asi na
to kasle. Popridavam do blacklistov skriptom vsetko od 1 po 254 ak by si
ten hajzel naaliasoval nejaku volnu ipcku.

> predovsetkym vlastnik IP. pre dynamicke IP provider, pre staticke jeho
> zakaznik.
>
> do blacklistov sa tlacia jednotlive IP, vynimkou je napriklad SPEWS co je
> vsak list fungujuci na uplne inom principe (a nemal by sa pouzivat na
> blokovanie mailov, vyhradne na zvysovanie spam skore)

mozes prosim ta upresnit v akych listoch sa zvyknu uvadzat?