[linux] Chello easy + forcedeth + dhclient + mandrake 10.1

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Leden 6 12:50:13 CET 2005

On Tue, Jan 04, 2005 at 12:57:10PM +0100, Štefan Valašťan wrote:

> Inac mozno trochu OFF TOPIC ale rovnaky sposob funguje aj vo WIN XP tiez
> treba vypnut modem, potom disablovat sietovku, zapnut modem pockat az
> nabehne a enablovat sietovku. Inac toto je oficialny navod z hotline
> UPC, ale ked som sa ich pytal ze co to sposobuje tak mi neboli schopny
> odpovedat.

Takze ja to vidim tak, ze chello nakupilo lacne modemy s uvedenou chybou
a nehanbi sa pytat zalohu 2500 Sk za modem. I ked mali pred Vianocami
akciu a  depozit za modem sa neplatil. Ale to bol aj tka iba tah na
pritiahnutie novych zakaznikov.

Myslite, ze by sa dal ten modem nejako administrovat cez nejaky telnet?
Aby sa dala ta chyba obist softverovo a nebolo potrebne robit vyjazdy
k zastrcke s modemom. ;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/