[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Marek Podmaka marki na onee.sk
Sobota Červen 18 11:29:06 CEST 2005

Hi!

  no ja alebo ty ano. Ale vacsina ludi je rado ze vie na ktoru ikonku
  ma vo worde kliknut. A tym robi problem uz len to, ked je ten
  toolbar trochu inac nastaveny. Nehovoriac o inej verzii wordu.

  Nehovorim ze by prechod z lin na win nezvladli, ale urcite by to
  nebolo tak ze posadis ich za win a spokojne si budu robit. Najskor
  by sa to museli naucit - aj ked uz by to islo lahsie.

--
 bYE, Marki