[linux] setxkbmap na tenkom klientovi

Peter Gašparovič gasparovic na pfs.sk
Úterý Březen 8 14:48:39 CET 2005

Ing. Jan ONDREJ napsal(a):

>No neviem, ale to vyzera byt opat nieco k Xorg/XFree.
>Zrejme to bude opat modifikovat veci na Xservri. Pokial viem,
>tak rozlozenie klavesov je cisto zalezitost Xov a nie nejakej
>aplikacie, takze to budes musiet robit priamo na tom tenkom
>klientovi (opravte ma, ak sa mylim).
>
>Co to mas za telnkeho klienta? Nebezi tam nejaky osekany linux?
>Ak nebezi, nemozes pouzit ineho tenkeho klienta?

Tenky klient je IGEL a bezi na nom okliesteny linux (igel emebedded
flash linux), lenze ja mam k dispozicii len aplikaciu "setup", kde sa da
definovat iba jedno rozlozenie v danom case (teda nic take ako dve alebo
viac s prepinanim). A navyse pri zmene rozlozenia to ulozi a automaticky
restartuje (nie uplne, ale restartuje session na oboch plochach), takze
pre bezne prepinanie ako vo Win alebo Linuxe to nieje.

Peter