[linux] adaptec aic7xxx/aic79xx

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Čtvrtek Listopad 10 00:21:59 CET 2005

Lubomir Host wrote:

> A nestalo by menej namahy rozbehat softverovy raid? SW raid je
> dostatocne overeny. Urcite je to lepsie a spolahlivejsie riesenie, ako
> pouzivat nejaky divny driver, kvoli ktoremu moze padnut cele jadro.
> Navyse mas istotu, ze SW raid z tych diskov rozbehas, aj ked zmenis
> radic. Hmm?
>
> rajo

mno, tip je to sice dobry, ale ja potrebujem nieco ine.

ad1) raid ako taky (hw raid5) mam rozbehany cez fibre channel na
externom diskovom poli (14x300GB)
ad2) ten adaptec potrebujem kvoli pripojeniu kniznice pre zalohovanie
(okrem ineho aj uz spomenuteho pola)

takze mi sw raid v tomto nepomoze.

prave som zistil, ze s 2.6 jadrom mi to beha, ale kvoli 'divnej'
aplikacii, ktora tam beha sa musim drzat 2.4.

horol