[linux] UPC chello modem-bridge HOWTO - ci sa to vobec da

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Listopad 10 11:39:10 CET 2005

peto wrote:
> Cau
Ahoj, vdaka za snahu, ale vobec sme sa neporozumeli :)

1. Chcem bridge!, nie routovat a pod.
Kvoli tomu, aby som (S)NAT a firewall aplikoval v PC, nie v modeme.

> V prvom rade zabezpecit bezpecnost- v Chello mas Verejnu IP hoci z DHCP.
> a bezpecnost je na tebe

Zabezpecim tym istym FW, aky som pouzil aj pri ADSL a aj prave preto sa
pytam, ci ide spravit bridge.

> To by nemal byt problem - kablovy modem sa k PC pripaja cez sietovku,
> cize iptables a mas route z jedenej na druhu..

route != bridge

> jedine dva programy, ktore n a SVK umoznuju mat viac ako jedno PC (a aj
> emulovany a dokonca aj neemulovany X terminal povazuju za PC takze pozor)
> su chello plus (3 ks PC) a chello profesional (5 ks PC)

* Pytam sa na modemy, nie programy, vdaka za COPY PASTE, ale mam net.
* Ved FW+bridge moze ist na jeho pracovnom stroji.

> Co od toho chce? Ak chce stahovat CVS-kove SW image diskov  tak sa hodia
> tie 3Mbit v plusku

Uz sa rozhodol 2Mbit al. 6Mbit.

Vid "/". CIze extreme ALEBO 2Mbit (nexcelo ssa mi kuk na Net).

> Zalezi teda hlavne na tom co od toho chce a od penazenky...

Takze evidentne sme sa nepochopili, ale velmi si cenim snahu a
najblizsie to uz bude "kompatibilnejsie" :).

> Peto

Lovu zdar!

--
Jan Kunder