[linux] adaptec aic7xxx/aic79xx

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Neděle Listopad 13 15:22:41 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> aic7901 je SW raid, ktoreho funkcionalita je v BIOSe na karte a vykonava ju
> CPU. Linuxovy RAID je vykonnejsi ako drviva vacsina takychto RAID BIOSov.
> (alebo vsetky? bezia z ROM takze by som o ich vykone pochyboval)
>
> takze pokial bezis tento, pouzitie linuxoveho RAIDU by ti dodalo vyssi vykon
> ako ten co ma aic7901

Mno ja na tom nepotrebujem rozbehavat RAID. Ja cez toto SCSI rozhranie
pripajam zalohovaciu kniznicu (pasku). a moj problem spociva v tom, ze
system (RH7.3) s kernelom 2.4.31 nevie toto zariadenie rozoznat a
korektne s nim pracovat. pokusy o zavedenie modulu zlyhaju (hlaskou typu
nezname zariadenie, alebo parametre modulu).

moja otazka teda smerovala k tomu, ci nema niekto skusenost s tymto
radicom a konkretne s akym jadrom a akym modulom to beha. mne sa to
nedari rozbehat s modulom aic7xxx, ani aic79xx.

dik