[linux] UMSDOS file system z adresara na FAT-ke

peto peter.fodrek na stuba.sk
Sobota Listopad 19 17:30:46 CET 2005

Vazena konferencia!

Na kompilaciu potrebujem vyrazne viac miesta nez mam volne na ext2/ext3
particiach ale manej nez mam volne na FAT32 particii, kde su aj ine udaje a
nemozem si dovolit parted ci PQ Magic
Z cias ked som mal mini linux s loader-om loadlin viem, ze ide vytvorit UMSDOS
file system z  adresara na FAT-ke(vytvoril sa automaticky do unzip-e
distribucie), len neviem najst ako sa taky file system vytvori - man mkfs ani
google mi nepoaradili , nevie niekto ako na to..  Velmi sa to hodi takto,
lebo binarky maju len 10% volnbeho miesta na prislusnej /opt particii ale
zdrojaky a pozadovane miesto na build  400%  ale len 75% volneho miesta na
FAT32...

Vdaka

Peto