[linux] zavislosti

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Pondělí Listopad 28 00:49:40 CET 2005

este mam otazku... Neviete niekto ako vyriesim problem s rekurzivnymi
zavislostami na buildenie gcc-4.0 v Debiane?
Ide o to ze gcc-4.0 ma v build-dependencies dost velke mnozstvo balikov
ktore su v zdrojovom baliku glibc a glibc ma v build-dependencies
gcc-4.0 a libc6-dev-amd64, ktory je obsiahnuty v nom. Balik glibc sa
teda evidentne neda skompilovat cistym sposobom pretoze zavisi na baliku
zo seba sameho (iba ak by som ho mal uz vopred nainstalovany...) a
gcc-4.0 takisto, bud musim nainstalovat predkompilovanu verziu glibc
alebo gcc-4.0... Neexistuje na to aj nejake ine riesenie? Nejako to
predsa museli skompilovat prvykrat (-: ked som skusil niektore
dependencies odignorovat, padlo to hned...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.