[linux] mailing list 'Programovanie'

Středa Říjen 19 15:00:45 CEST 2005

On 19.10 09:12, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Predpokladam, ze sa to deje aj tu, ale kedze je to moderovane, tak
> ich musi moderator filtrovat. Ja denne odfiltrujem okolo 10 spamov
> v mailingliste sklugu. Fakt toho chodi v poslednom case privela
> (neviem z akeho dovodu, ci prestal spravne fungovat antispam alebo
> ho treba len naucit).
> Ak treba, mozem tam dodat bayes DB spamassassinu, ktore som poctivo naucil.

to mozem aj ja ;) a najvyssie skore pri hame mam 1.9 (SOURCEFORGE SITE
UPDATE) ;)

ale imho by bolo lepsie pozbierat spamy ktore presli priamo mailing listami
a narvat ich do SA ako spamy (a ten zvysok ako hamy).

tiez dufam, ze su zapnute sietove checky, razor a dcc (a mozno aj pyzor)

The only substitute for good manners is fast reflexes.