[linux] PCMCIA Wireless karta -- doporucenie

Ondrej Jombik nepto na platon.sk
Čtvrtek Říjen 27 21:21:23 CEST 2005

On Thu, 27 Oct 2005, Martin Simovic wrote:

> najrozsirenesjsi je b (rychlost prenosu do 11Mbps), najmenej a (aspon
> v europe)

Myslim resp. dufam ze aj v USA :)

> [... ...]
> aj tak si ale myslim (opravte ma ak sa mylim) ze ak je karta 802.11g,
> tak je aj 802.11b

Vdaka za vysvetlenie, uz chapem.

> teraz ma napada; ja som este nevidel latitudeD (alebo tvoj je iny?)
> bez wireless LAN.  vsetky funguju minimalne pod ndiswrapperom. jedine
> ze by si mal C-cko alebo nejaky starsi model...

Moj je presne taky isty. Ale je to tak... v Europe mi ho vo firme
vybrali, lebo potrebovali nieco otestovat a ja som ho akurat
nepotreboval. No a potom mi ho uz akosi nevratili... :-)

Mne by ani nechybal, keby som ho teraz v USA nepotreboval. Mohol by som
si kupit priamo kartu do laptopu, ale rozoberat to tu nemozem, nechcem
a ani na to nemam cas. Tak zhanam PCMCIA. Zistil som, ze nielenze su tu
dost odlisne znacky, ale este aj mena tych istych produktov (podla
parametrov) sa zvyknu odlisovat voci Europe. Cize veselo :)

Takze som sa rozhodol takto: pojdem do obchodu a poviem im ze chcem
wireless kartu do PCMCIA Orinoco alebo Atheros chipsetom. Potom to podla
nejakeho How-To rozbeham. To by mohlo celkom fungovat, co myslis?

--
   /\   Ondrej Jombik - nepto na platon.sk - http://nepto.sk - ICQ #122428216
  //\\  Platon Group - open source software development - http://platon.sk