OT mail client [WAS: [linux] Re: Problem s rozchadzanim casu, + cdrecord]

Peter Chabada linux na chabada.sk
Čtvrtek Srpen 10 21:27:18 CEST 2006

On Št, 2006-08-10 at 13:41 +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> prosim ta zalamuj riadky na rozumnu dlzku <80 znakov

Ked som sa uz rozpisal, tak si neodpustim podpichnutie. A mutt nedokaze
riadok zalomit? Mal som o nom vyssiu mienku :).

Tu by som sa zastal cloveka, ktory pouziva dlhsie riadky. Ked ma niekto
obrovsky monitor, tak je dost zle, ked z neho vyuziva len uzky pasik.
Zalamovanie riadkov by mal robit klient, ktory spravu zobrazuje (podobne
webbrowser). Ak chcem citat maily na mobile a zmesti sa mi tam len 30
znakov, tak nebudem nutit ludi zalamovat po 30 znakov, ale
najdem/nakonfugurujem si klienta, ktory mi to najlepsie zobrazi.
--
Peter Chabada