[linux] problem s NFS

Marek ONDREJ marek na ondrejovci.de
Čtvrtek Srpen 24 12:15:28 CEST 2006

bolo by dobre poslat viac info o parametroch, topologii, verziach atd.

openvpn moze problemy zhorsovat pokial nie je spravne nakonfigurovane, rovnako
ako vsetky ine tunely. Odporucam vyskusat vypnut "lockovanie", ja pouzivam
nasledovne mount parametre:

rw,auto,intr,nolock,vers=2,wsize=32768,rsize=32768

co sa tyka verzii existuju uz iba 2 moznosti nfs-mount options: 1=old-nfs
2=new-nfs.

na servri mam zapnuty okrem privilegii len  sync.
5000 webov cca 2000 userov - 7 klientov - web servrov a slape ako hodinky

Marek