[linux] Je mozne, ze dve asi vrazdy v IT angazovanych ludi na Slovensku sposobilo odchod Billa Gatesa z MS!

sverre sverre.th na gmail.com
Pátek Červen 16 23:54:19 CEST 2006

Jaroslav Soltys wrote:
> konspiracne teorie su teraz v mode, ze ? chlapce chlapce....
>
> tato konfera upadla. priserne. bol som tu pred par rokmi, potom som sa
> odhlasil a prednedavnom som sa vratil. tempo jeden prispevok za tyzden
> a aj to takato haluz ?
>
> jard

haluz je moc "lynchovske" slovo na to, aby popisalo tento suhrn
"best-of-hoax" mejlov za posledny rok :)

Konfera upadla paradoxne vdaka rozvoju internetu, zjednoduseniu a
zpopularizovaniu linuxu.
Tiez som tu bol v casoch, ked sme platili tisicku mesacne za dialup a
snivali o 64kbitovej pevnej linke :)
A myslim si, ze s ustupom mejlu v sucasnosti uz nema vyznam prevadzkovat
tuto konferu ako mejlovu,
ale mala by sa skor prerobit na nejake webove diskusne forum.
Nad moznostou prispievania anonymnych navstevnikov treba porozmyslat.
Kto sa v sucasnosti pri rieseni nejakeho problemu prihlasi do mejlovej
konfery namiesto toho,
aby *poriadne* hladal na googli ?
Jednoducho ten prvy vstupny krok podla mna odradi vacsinu novych
potencialnych zaujemcov,
a ti stari uz bud vsetko vedia, alebo sa k tomu vedia svojpomocne
dopracovat, takze, sudiac aj podla
premavky v konfere, nemaju uz moc o com diskutovat :)

..toz moje postrehy..

--
svx