[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

Čtvrtek Květen 11 09:30:33 CEST 2006

On 10.05.06 19:32, Michal Rybarik wrote:
> Pred nejakymi dvoma rokmi som riesil podobny pripad (ze ked mi do
> firemneho kosa pride mail, kde bol moj prijemca uvedeny napriklad v BCC,
> tak neviem zistit komu to patri). Vtedy som sa v manuali fetchmailu
> docital taku mudru vec, ze na to neexistuje standardne riesenie (kvoli
> tomu ze v mailboxe uz nie je envelope) - a uzavrel som to s tym, ze ked
> chce niekto plnohodnotny mailserver, ma na to pouzit protokoly ktore su
> na to vymyslene (SMTP) a nelepit to z inych technologii.

bohuzial, mnoho ludi a firiem trva na takychto rieseniach. Preto je lepsie,
ked existuje aspon pseudo-standard (ako X-Envelope-To:) a dodrziava ho aspon
dotycny provider.

> No a to je to co som chcel povedat. Ked to ma chodit spolahlivo, a
> nechcete mat problemy s tym ze provider prekonfiguruje mailserver a chodit
> to prestane (lebo tam uz nebude X-Orig-Envelope a podobne - pri
> providerovi s desattisicami zakaznikov by som sa ziadnemu
> prekonfigurovaniu necudoval),

to silne zalezi na tom providerovi, a ci ma zaujem domenove kose predavat...
s vynimkou viacnasobnych hlaviciek X-Envelope-To:, to si zase musi poriesit
klient (ano, moze poziadat ISP o pomoc)
I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.