[linux] Propagacia Linuxu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Květen 14 21:44:30 CEST 2006

Ahojte,

> Skôr ako rozdávanie jednej distribúcie na CD by som uvažoval o jednom
> live DVD kde bude súčasne viac live distribúcií [1]. Veď nech si BFU
> vyberie. Skript bohužiaľ podporuje len exotické distribúcie - chýba tam
> klasika ako napr. Fedora, Ubuntu, Suse, ... Asi sú to už veľké molochy
> aby sa zmestili na jedno DVD. Takéto DVD by bola celkom pekná príloha
> niektorého z IT časopisov, napr. PC Revue.
>
> [1] http://www.linux.com/article.pl?sid=06/03/16/1724219

Toto je výborný nápad. Ak to niekto dokáže spraviť pre hlavné
distribúcie, trošku ich okresá od zbytočného softu, viem si predstaviť,
že by sme to vedeli vrámci PCRevue vydať a tvorbu takéhoto DVD
honorovať. Ja som kedysi robil slovenskú verziu Knoppixu, žiaľ, na nové
CD/DVD momentálne nemám čas. Ak sa toho niekto chce chopiť, nech sa mi
ozve. Porozprávame sa a ja to skonzultujem so šéfstvom z PCRevue, či by
do toho išli, ale predpokladám, že áno, v minulosti už takéto projekty
podporili.

 Juraj.