[linux] Mplayer a rozne typy output pod KDE

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Úterý Září 12 14:48:28 CEST 2006

Jan Sarenik wrote:

> Ak prenasas po sieti cely displej, tak najlepsie nic :) Ale jedine co by
> malo vobec fungovat je x11 ovladac, pretoze potrebujes prenasat body
> s farbami a nie pristupovat na graf. kartu servera (o co by sa
> bezvysledne snazil Vidix a Xv).

XV sa nesnazi pristupovat ku grafickej karte servera. pouzivam tenkeho
klienta doma i v praci a xv je asi najlepsia volba ako si prehravat
video i fullscreen. Staci mat na clientovi ovladace ktore podporuju xv.
myslim ze okrem ati, nvidia to vedia este aj ovladace i810 a i830.