[linux] trencin

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Neděle Únor 11 11:11:54 CET 2007

Ahojte,

> V ziadnom pripade to nie je off-topic. Bol by som rad, aby tato
> Tvoja iniciativa bola uspesna a podporim Ta v tom tak osobne,
> ako aj oficialne v ramci SKLUGu.

Tiez si myslim, ze je to v tejto konferencii vitane.

Napadlo ma, zeby sme mohli zacat nieco take propagovat aj v ramci SkLUGu.
Urobit stranku, kde by boli nejake kontakty na osoby, ktore v jednotlivych
mestach maju zaujem organizovat stretnutia. Najde sa viac ludi, ktory v
mensich mestach (teraz myslim hlavne okresne, ale nevylucujem ani dediny)
chcu organizovat stretnutia?

			SAL