[linux] Re: Linux from scratch

kristian kocsis kristian.kocsis na gmail.com
Čtvrtek Únor 15 12:07:27 CET 2007

Diky za rekacie :

- ja linuxak nie som ale rozumiem vasim pripomienkam a vyhradam
- zhrnul by som ich do jednej vety : naco mi je LFS ked je kopec
inych, lepsich moznosti
- odpoved : takto si to zela zakaznik (amici)
- nevymysleli sme to ani my, ani projektovy manazer, ani hlavny
architekt, my sme s tym len suhlasili
- zrejme ide o pravne a licencne zalezitosti
- ak zakaznikovi vyvinieme produkt, v ktorom bude bezat jeho LFS, bude
to mat pravne a licencne osetrene
- mojou ulohou je najst a zaplatit cloveka, ktory by sa nad tym vobec
zacal uvazovat
- a dohodnut podmienky, sucastou ktorych je osobne stretnutie a
prekonzultovanie podrobnosti
- zatial, co o tom viem, je nasledovne :

 linux from scratch
- zoberie jadro,
- v spolupraci s projektom, pre ktory bude urceny, vyberie potrebne package
- vytvori nami pozadovanu vlastnu distribuciu linuxu
- vystupom budu instalacky
- perfektna Aj (komunikacia s US partnerom)
- cisty vypis z registra trestov
- pozadujeme fix term fix price
- a samozrejme aj pomoc pri testovani v cene
- nemusi sa stat nasim zamestnancom
- vacsinu casu by ale mal stravit u nas

kristian kocsis ~ chris ~ www.discredit.sk