[linux] 75mhz

Bu Bacoo bubacoo na gmail.com
Pátek Leden 5 17:15:42 CET 2007

No neviem, nakolko je papeete (pod menom Wicked sa mi skor vybavi
kocka, ktora toho vie trosku viac a na takom stroji asi linux uz mala
:-D ) zrucny, ale ja by som odporucil

1) desktop, najlepsie Gentoo
2) nejaky build navod (LFS je asi tazke, ale po par mesiacoch citania
by bol frajer) - napriklad TinyGentoo (gentoo-wiki.com/TinyGentoo)
3) zbuildit, preniest a hrat

Ak to ma aspon 24 MB Ram, Xka su podla mojej skusenosti plazitelne,
ale zbytocne. Jediny vyznam vidim pre remote X alebo rdesktop keby
trebalo, ale vnc ide aj nad fb.

1) konzola + framebuffer
2) links, elinks, atd
3) directfb mozno, potom aj gtk, ak by speci trebalo

Ciao

Lego