[linux] notebook

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Neděle Leden 7 11:49:59 CET 2007

Dňa So 6. Január 2007 21:59 Ondrej Ivanič napísal:

> Dik za info, ale nedozvedel som sa tocosom chcel - zle som sa pytal a
> skusimto teda este  raz:
>
> Ak ste si kupovali behom posledneho pol roka novy notebook a uspesne
> pouzivate suspend-to-ram/disk a wifi napiste mi jeho typ a distribuciu v
> ktorej vam to bezi - idealny notebook je taky kde to frcalo bez dalsich
> uprav (akceptujem max instalaciu bin.ovladacov pre graficku kartu a ndis
> wrapper pre wifi)
>
> Hadam je to uzjasnejsie :)

Myslim, ze to uz bolo zodpovedane. Moj TP R51 ma sice cca 1,5 roka, ale na MDV
2007 chodi bez akychkolvek doinstalacii vsetko. Opravim sa, na zobrazenie OSD
kvoli hw tlacitkam na hlasitost a jas a podsvietenie+lampicka som
doinstaloval jeden maly programcek. Suspend do RAM/Disk na FN kluce ci pri
zaklapnuti tiez bez problemov. Wifi ipw2200 taktiez, BT, Firewire tiez.
Jedine to zamykanie hdd pri otrase mi nejde - ale som to ani neskusal.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o