[linux] vyplnanie danoveho priznania online z linuxu - problem

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Březen 29 09:37:00 CEST 2007

Zdravim,

tak som si povedal, ze skusim vyplnit danove priznanie online. Na
stranke http://www.drsr.sk sa treba nejakym sposobom doklikat k online
dotazniku. Netreba zabudnut povolit JavaScript, inac sa k formularu
nedostanete. Formular je na adrese
https://www.drsr.sk/podaniedp/podaniedp Ale nemozno sa k nemu dostat
priamo zadanim adresy. Tusi niekto preco?  Mne to pise:

--------------------------------------%<--------------------------------------
Nastala chyba v komunikácii medzi klientom a servrom. Momentálne nie je možné
dokončiť požadovanú operáciu.  Operáciu je možné opätovne zopakovať stlačením
klávesy F5, alebo kliknutím na ikonu obnov.
--------------------------------------%<--------------------------------------

Nie je to tak trochu blbost? :-)

Este pred tym, ako sa zacnete vyplnat formular, odporucam zo stranky
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html stiahnut Acrobat
Reader 7.x Ale tuto nastastie fugnuje aj priamy link, klik sem:

http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/reader/unix/7x/7.0.9/enu/AdobeReader_enu-7.0.9-1.i386.tar.gz

Po nainstalovani sa do prehliadaca nainstaluje plugin. Ten vie otvorit
.fdf subor, ktory vam posle server drsr.sk po vyplneni danoveho
formulara.

Po vyplneni formulara odporucam nechat si subor .fdf a .xml ulozit do
suboru. Da sa to znova pouzit na vyplnenie tlaciva.

A tu sa dostavame k problemom: v Acrobat Readerovi sa aj v linuxe
zobrazi vyplnene tlacivo zobrazi, ale diakritika je domrstena. Tusi
niekto preco? Portal drsr.sk je v UTF-8, aj u mna locale je nastavene na
UTF-8, ale napriek tomu diakritika nefunguje spravne.

Podla rady drsr.sk treba nainstalovat narodnu verziu Acrobatu. Vo
windowse. Ale pre linux je iba anglicka verzia. Ale aj tak je to blbost.
Preco by anglicka verzia nemala vediet spravne zobrazit diakritiku?

Skusal som este .fdf subor pouzit pre vyplnenie .pdf dokumentu za pomoci
toolu pdftk (balik pdftk v Debiane). Ale toto skoncilo neuspechom:

-------------------------------%<-------------------------------
$:  pdftk dpfoa2006.pdf fill_form priznanie.fdf output test.pdf
Error: Failed to open PDF file:
   dpfoa2006.pdf
   OWNER PASSWORD REQUIRED, but not given (or incorrect)
Errors encountered.  No output created.
Done.  Input errors, so no output created.

Alebo som sa dostal k nejakej java chybe, ak som pouzil iny vstupny PDF
dokument. Rovnaky vysledok pri pouziti prikazu 'acroread priznanie.fdf'.

Podarilo sa to niekomu rozbehat korektne? Co je zvlastne, ze napr.
pismenko Ľ (L^) je spravne, ale blbne Í (I') a Ž (Z^).

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207