[linux] Re: KOMERCIA: [Fwd: pohovor na pozicie technikov LAN]

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Čtvrtek Březen 29 23:21:04 CEST 2007

Pozdravujem,

na tu prvu poziciu si uz po dnesnom pohovore vyberame z dvoch borcov, na
tu druhu - viac linuxacku - stale hladame vhodnych kandidatov. Ak niekto
mate zaujem alebo o niekom viete, nevahajte mi kedykolvek zavolat na
0905665162. Sice sme v casovej tiesni, ale napriek tomu, ze mame
uchadzacov, chceme starostlivo vybrat schopneho cloveka, ktory nam bude
vediet ucinne pomahat a dobre zapadne do nasho teamu. Preto by som si
dovolil zopar recnickych otazok:
-------------------------
Mate zaujem pracovat v mladom progresivnom teame spravy pocitacovej
siete vysokoskolskeho internatu Druzba Univerzity Komenskeho v
Bratislave?
Mate poznatky aspon na urovni CCNA1 a laka Vas moznost prehlbit si
poznatky z oblasti pocitacovych sieti a PC pracou na projektoch rozvoja
a prevadzky IT infrastruktury na jednom z najlepsich slovenskych
studentskych domovov, ktory je sucastou najvacsej a najstarsej
univerzity na Slovensku?
Chceli by ste sklbit studium alebo inu pracu s vedlajsim pracovnym
pomerom a zaroven ziskat moznost zamestnaneckeho ubytovania s internetom
v prirodnom prostredi vynovenych Svedskych domkov na Botanickej ulici?
Radi pomahate pouzivatelom pocitacovej siete - ci uz sa jedna o bezradne
dievciny (pravnicky, medicky, prirodovedkyne, ...) alebo chlapcov (proti
gustu ziaden disputat)?
Ste linuxak/linuxacka a radi by ste sa podielali na zaujimavych
projektoch v tejto oblasti (nova linuxova PC ucebna, lokalny monitoring
aktivnych prvkov, originalne live CD pre pouzivatelov a i.)?
Citite potrebu zmenit svoj zivot?
Cim viac kladnych odpovedi, tym skor by ste nas mali kontaktovat (a
poslat aj svoje CV) v sulade s oznamom zverejnenym na nasom webe:
http://www.druzba.uniba.sk/?&pid=6
Mozno uz zajtra budeme mat tuto poziciu obsadenu, ale za opytanie nic
nedate.

Dakujem za precitanie a tesim sa na pripadne stretnutia.

ostry