[linux] zalamovanie riadkov

Martin Sechny martin.sechny na shenk.sk
Čtvrtek Listopad 8 12:18:21 CET 2007

Zdar.

Ja som skor za NEzalamovanie. Uz viacero rokov NEcitam postu cez textovy
terminal a ani na to nemam dovod. Graficky postovy klient by so
zalamovanim nemal mat problem. Z tohto pohladu je zalamovanie vec
zobrazenia, nie odoslania posty. Samozrejme kazdy moze mat iny nazor.
Mne sa nechce si pamatat, alebo do klienta ulozit rozne pravidla pre
roznych prijemcov, teda, ze niekomu zalamovat, niekomu nie.

Matus UHLAR - fantomas  wrote / napísal(a):

> je to hlupost. plaintext nebol nikdy designovany na automaticke
> reformatovanie.

> logiku "my to vieme, serme naostatnych" pretlaca Microsoft a nemam ho (aj)
> pre to rad.

Produkty od Microsoftu NEpouzivam.

> moderny e-mailovy klient evolution uz ma mailing list reply?

Toto robi problem aj mne. Ale niekedy som v tom nevinne - pouzitie
webmailu, alebo pouzitie "bounces", teda nie kazdy prispevok samostatne.

> ktory moderny HTML browser zalomi riadky na
> http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2007-November/039416.html ?

Pozrel som si tuto stranku a ja si myslim, ze pricina problemu je v
generovani stranky, nie v konkretnom texte prispevku. Stranka je v HTML
3.2 a prispevok je vlozeny v elemente <PRE>...</PRE>, co zabrani
prehliadacu zalomit riadky.

Martin Sechny